els nostres gorros

imageAvui us penjo part de la “col·lecció” de gorros fets per nosaltres. Poc a poc cada vegada hi tenim més traça i ja podem presumir de tenir dissenys propis. Tots estan fets amb llana 100%, tenim predilecció pel Merino, però estem obrint nous horitzons… hehehe!

gorros Us agraden? Doncs fixeu-vos hi bé i apunteu el vostre preferit perquè en breu farem un sorteig. En quant arribem a 100 m’agrades al facebook us explicarem que podeu fer per concursar i guanyar un gorro made in… enganxades.

imageMola, ehhhhh!!!!

P.D. Avui hem rebut el primer mail amb dubtes de com treballar el ganxet de la mà de l’Anne, que es vol fer un coll/bufanda (aviat arribaran els tutorials… aviaaat) i a més també té un bloc molt molón. Us convidem a visitar-lo i a enganxar-vos-hi! Com ella ha fet amb nosaltres. Ens ha encantat el teu bloc, les fotos que fas i com escrius però ens quedem amb els pingüins handmade! 😉

Anuncis

10 thoughts on “els nostres gorros

  1. Desde que vaig veure la teva feina hem vaig enamorar, molts anims i segueix endavant.
    (Per cert soc la teva fan del instagram Monica26179).

  2. M’agraden tooooots!!!! Pero el del drac es superdivertit! Sou unes artistes!!! Tinc ganes d’enganxar-me jo tb!

  3. FELICITATS!!! JO ja en tinc un parell d’aquests barrets tant originals. M’encanten. I LOVE YOU SO MUCH!!!

  4. M’encanten!! Kuan estigui una mica més àgil en això del ganxet intentaré fer-ne algún que ara encara sóc una mica potes!!

Deixa un comentari

