Yellow submarine

Fa temps que penso que si jo sóc tan fan de The Beatles, segurament el meu petit també ho serà, més que res perquè jo ho sóc gràcies als llargs viatges en cotxe amb mun pare i aquella cinta de cassette amb la millor recopilació del moment. I tot i que la meva cançó preferida sempre serà…BLACKBIRD, la iconografia del Yellow Submarine té un”noséquè” que no pots deixar de mirar els seus dibuixos i tararejar la seva melodia.

El meu petit ja té unYellow Submarine de punt de creu però necessitava fer-li un amigurumi i mirant fotografies d’altres ganxetaires m’he decidit per fer el meu propi patró (que no he escrit enlloc i no sé si seré capaç de tornar-lo a fer) i aquí està el resultat!

Us agrada??

image

Anuncis

One thought on “Yellow submarine

Deixa un comentari

